20 de juny 2007

Coses que passen

Si a l'anterior text del meu bloc vos parlava d'un viatge per Europa, ara vos comunique que ha estat suspés. Després de Copenhague hem arribat a visitar Bratislava i Budapest. Demà ens dirigiem cap a Berlin però una telefonada m'ha truncat els plans; Dec d'anar cap a l'hospital d'Alcoi on tinc la iaia ingressada. Prou greu. Ara a les 13'45 tinc el vol Praga-Barcelona. Després un poc de tren fins a Xàtiva, segurament, on vindràn a arreplegar-me. El final d'esta història és bastant predecible, car el metge ha donat molt poques esperances. Així i tot, intentaré mantindre-vos informats.
Com a epíleg d'este text no puc més que deixar-vos el text que li vaig dedicar fa uns mesos a ella; Homenatge a Milagret.

3 comentaris:

DE TOT UN POQUET ha dit...

Adrià, estem amb tu. Sé que desitjar que tot vaja bé és això: un desig... però mai se sap... Afectuosament...

Anònim ha dit...

Molta sort. I recordeu els bons moments que ha viscut. És dur trobar-se en aquestes situacions, però no ens en podem escapar. La meua iaia està si fa no fa igual, també de tant en tant a l'hospital d'Alcoi... Per ara ha pogut tornar a casa. I el que hem d'intentar és de fer-les tan felices com puguem el temps que els queda.

Una abraçada.

Anònim ha dit...

Ciao Adrià, ho ricevuto la tua mail, spero vada tutto per il meglio, non ti preoccupare tu, fai le cose con calma e quando sarà tutto risolto ci vediamo,ok?
Ti aspettiamo, torna presto a Napoli.
Un abbraccio.
Luciano.