29 de gener 2008

Proposta a qui tinga un bloc


Acabe de llegir la proposta que fa el Vicent Partal al seu bloc a tots els blocaires de la nostra llengua. El director de Vilaweb recorda que el próxim dissabte, dia 2, es compliran 8 segles del naiximent del nostre rei Jaume. Amb este motiu anima a tots els blocaires a crear un post que continga un trosset del Llibre dels fets del monarca, i, principalment, una reproducció del penó de la Conquesta que es conserva a l'Ajuntament de València. Símbol del naixement del nostre poble i prova irrefutable de tantes coses discutides i/o bandejades...!! Jo m'hi afegisc decididament a la proposta i espere vore també els vostres blocs guarnits de penons commemoratius.

La foto que il·lustra el post és molt famosa. De Viridiana de Buñuel. Resulta que estos dies estic capficat en un treball sobre 'cine i pintura' i este és un exemple ben representatiu i bonic de la presència de la pintura en el cine. I esta escena d'influències religioses va molt bé ara que s'acosten temps de beator, d'olor a ciri cremat, de menjar peix i de vore pel·lícules de romanos (ei, i d'arrancar els peuets de la vella quaresma!!).

2 comentaris:

Anònim ha dit...

salao!!!
que gran és Buñuel i que artistasso és vosté!!!si senyor!!
el cine i la pintura...quina bonica relació...
un beset adrià,
neus

DE TOT UN POQUET ha dit...

Jo també ho faré. Ara bé, no sé com penjaré la senyera al balcó... perquè encara no estic per a molts malabarismes.