11 de setembre 2009

Ja tocava


Hui he anat a apuntar-me a l'autoescola. Ja era hora, em direu. Doncs sí, ja em tocava decidir-me a estudiar els entretinguts temes del reglament de circulació, fer les pràctiques que toquen i traure'm quant abans el permís de conduïr. Segons la xica de l'autoescola és el millor moment perquè estan que ho regalen. Així que més val aprofitar-ho, ara que dispose de temps lliure, i prendre-m'ho seriosament abans que se'm passen les ganes.
La intenció és no fer-ho llarg, així que m'ho he plantejat com a intensiu. Vorem si hi ha sort a la primera!

2 comentaris:

Sergi Gómez i Soler "Carrasca". ha dit...

a-leeeee-lu-uuuu-iaaaaaaaa

DE TOT UN POQUET ha dit...

Adrià, jo també vaig començar tardet (als 28 anyets). Ara bé, que no et passe com a mi... em suspengueren el pràctic (una sola vegada) per anar massa espaiet (no adecuar la marcha a la via por donde circula... ah, era a Sabadell)