21 de setembre 2007

Visites

Sempre és agradable que et diguen que et lligen, siga des de fa temps o siga que tens lectors nous. Anima a seguir escribint i comparint opinions amb 'amics' virtuals. I si la persona és del teu poble, l'orgull és doble.
L'altre dia vaig saber que entre els meus lectors hi ha algún membre del PP de Banyeres, cosa que em va agradar a la vegada que em causà respecte (el poder és el poder). Amb açò del blog jugues amb la possibilitat de que et lligen persones, però canvia molt a tindre la certesa de que et visiten. I ara que tinc la certesa d'este nou visitant, em planteje que pot ser passen per ací altres militants; puc tindre lectors del PSOE (si s'enrecorden de llegir en valencià), d'Esquerra Republicana, de la Falange Autèntica... I segurament no tindre cap ni un del COMPROMíS. Que per què? Doncs perquè estan molt ocupats amb la seua baralla electo-marital.
M'agradaria, com no, saludar a este lector nou. Aprofite per animar, a ell i a tots els que visiteu Tot a floretes des de l'anonimat a que torneu per ací en quan en quan i a que deixeu comentaris o, si vos pot la prudència o la vergonya, envieu-me un correu, que teniu l'opció al final de cada text.

Per cert, que està caient bona cosa d'aigua en estos moments a València. Benvinguda tardor!!

1 comentari:

DE TOT UN POQUET ha dit...

Ja saps que et llig sempre. M'agradaria poder-ho fer més perquè escrivires més (però ho entenc). I per al.lusions: sóc militant del BLOC i et llig... per tant, encara que sí és cert que es/ens barallen/m per..., jo seguisc llegint-te...
Àngel