04 d’octubre 2007

Setmana atrafegada

Quan me s'enjunten compromisos personals i laborals en una mateixa setmana ho passe regular. No m'agrada anar com a cagalló per sèquia. Trobe que no estic del tot en cap dels llocs on vaig. És el cas d'esta setmana. El diumenge en acabar el dinar de cosins en casa, cap a València que a l'endemà haviem d'estar ací, i des del dilluns al treball d'enquestador (del que no vos he parlat. ho fare, ho faré...), curset per tornar a treballar a Telèfonica(fins dilluns), hui reunió de colla de jovens pel 9 d'octubre, concert de Pep Botifarra (demà divendres a Banyeres) i per últim el pont a Gandia per celebrar amb els pares els seus 25 anys de casats -i cansats-.

Ah, i dimarts a les 18 h. manifestació a València pel 9 d'Octubre, des de la Pça. de Sant Agustí. Que ausaes enguany quin ambient dins l'esquerra valencianista!! Sigueu d'on sigueu i simpatizeu amb qui siga, com que sou tots valencians esteu convidats a anar. (I jo un altre any que em perd la dançà del meu poble!!).

Vos pose una foto de a paella familiar del diumenge; divertit, emotiu i massiu (33 boques en taula).