23 de juny 2008

Premi Pedraforca


Penge amb un poc de retard el premi que m’ha atorgat la senyoreta Lucrècia de Borja des del seu blog, el Pedraforca. Este guardó dinàmic i simbòlic ha estat creat per Striper d'històries amb la finalitat de ressaltar el treball dels blocaires en català amb els següents paràmetres;

1.S'atorgara a blocs escrits en Català, que a opinió de el que l'atorgui sigui un bloc de qualitat, per els seus continguts, tant literaris, personals o d'entreteniment.
2.Cada premiat podrà fer entrega de 3 premis .
3. la imatge del premi si es possible es penjara al bloc.

He de dir que m’ha alegrat molt rebre el premi de part de la Lucre, que viu i es relaciona amb els demés de la mateixa manera que escriu el seu blog, amb passió, compromís i sinceritat.

El premi ofereix la possiblilitat de ‘premiar’ a altres tres blocs. En el meu cas, i evitant caure en amiguismes – que evidentment són els qui millor escriuen per a mi- vull donar el Premi Pedraforca a dos femelles blocaires desconegudes personalment i a un blocaire mascle conegut fugaçment. Per la qualitat dels seus escrits i la constància en la publicació dels mateixos l’atorgue a

El meu país d’Itàlia

L’Apòstata desficiosa

El descrèdit

Retorne amb este post del parèntesi blogueril involuntari provocat pels exàmens i treballs ineludibles de final de curs. Demà mateixa comence una experiència de la que parlaré d’ací uns dies però que em permetrà de deixar unes línies mentrestant. Segurament, caluroses.

3 comentaris:

DE TOT UN POQUET ha dit...

Encara que intermitent (el bloc), te'l mereixes (el premi)... Enhorabona!!!!
I dissabte ens vorem...

maria ha dit...

Gràcies pel premi, moltes gràcies. Em pareix que abans d'anar de vacances no tindré temps de donar el premi jo també...només em donarà temps per fer un post de "tancat per vacances".

gràcies un altra volta...

Marc Gomar ha dit...

Gràcies mil i perdona pel retard en recollir-lo.