13 de desembre 2008

Un cas de hui (II)


Esta vesprada se m'ha antoixat sentir El bolero de Ravel. Total, que el busque a l'emule, seleccione un dels mp3 i el pose a baixar. A la que torne veig que s'havia baixat tire a obrir-ho, em demana confirmació per a obrir un 'mp3' i li la done. De sobte comença a reproduïr-se un vídeo on dos xics negres molt però que molt ben dotats li fan de tot a una xica molt obedient. Em torne a fixar i sí, és un arxiu mp3. No sabia jo que també podien ser vídeo...

4 comentaris:

Unknown ha dit...

i ja q estem... t'has kedat a vore el video no???jajajaja q ens coenixem adrià!!

DE TOT UN POQUET ha dit...

Veus això a mi no em pot passar... internet a pedals té això... i l'has vist? Va, sigues sincer...

banyerí ha dit...

Clar que l'he vist... No íntegre, però he anat passant les escenes per a fer-me una idea de lo que era... jejejej

Jordi Albinyana ha dit...

Per a fer-te...una idea, dius?