26 de febrer 2009

Bones notícies

Hem d’alegrar-nos; Finalment no tindrem l’autovia que amenaçava la Mariola! Segons la Conselleria d'Infraestructures i Transports és dificil adequar el tram entre Muro i Alfafara a causa de les dificultats orogràfiques. Tindrem carretera nova sí, però de dos carrils.
Siga quin siga el motiu, la valleta d’Agres continuarà sent el patrimoni verd que -quasi-tots volem conservar. Un lloc de destí, no tan sols de pas.

La plataforma ‘salvem la valleta’ té convocada per a este diumenge i primer dia de març una excursió des de l’estació vella de Bocairent fins la plaça de l’Assut a Agres. Imagine que de l’inicial caràcter reivindicatiu passarà ara a ser un acte festiu. Jo, si puc, m’hi apuntaré!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

És una molt bona noticia!

Seria una llàstima i un atemptat contra el patrimoni natural la destrucció de la valleta.

Jo anire el primer cap de setmana de març a Bocairent. Igual també m'apunte, ja et dic coses.

Carme

Anna Pascual ha dit...

La veritat és que és un una notícia de cine.
Encara que jo estic a l'espera de la pròxima ocurrència, que com tu molt bé dius: sols "quasi tots" volem el millor per al nostre entorn.
Visca la serra! Lliure!

Anònim ha dit...

nova, i dos carrils.....és el mateix, i dins d'uns anys ens diuen que dos carrils més i ja els ten...una carretera de 4 carrils, i que és....una autovia!!!!

com enganyar, ho saben fer be, cal ser aspavilats i llegir el rerefons de la noticia!!!!

vicent català