28 d’abril 2007

Somriures, llagrimes i oblits



Les notícies bones s'alternen amb les males frequentment. En primer lloc vull destacar que no he pogut anar a festes de Banyeres (mala noticia) perque estic vivint a Nàpols (bona noticia?) i coincidint amb eixos dies han vingut els meus pares a visitar-me (bona noticia). Per això mateix tampoc hi he estat el 25 d'abril a València ni podré assistir a la manifestacio que organitza Acciò Cultural tots els anys, enguany amb especial sentit (mala noticia). Pero em satisfa saber en Itàlia estant que el projecte 'aci estem' de l'IEVA ha tingut merescut èxit (bona noticia) i ha suposat un record senzill però potent alhora, que no ha tingut el NOSTRE PRESIDENT en 'oblidar-se' de la recepciò oficial de les Corts Valencianes en tal senyalada data (penosa, lamentable i barroera noticia). Açò, unit a que fa uns dies em vaig assabentar que no podré votar enguany perquè no estic registrat com a ciutadà a l'estranger (molt mala noticia), fa que el viatge que faré a Copenhague d'aci a un mes (bonissima noticia) siga una tentaciò de quedar-me alli a viure fins que la DEMOCRàCIA torne al meu Pais, com va fer el Guernika de Picasso.


PD; perdoneu les faltes d'ortografia. Com que he decidit no tindre internet a casa des de fa unes setmanes (mala noticia) m'he de vindre a un Cibercafé.

2 comentaris:

DE TOT UN POQUET ha dit...

T'entenem perfectament i estem amb tu. Però, encara que et quedes a viure per ahí, vine de tant en tant...
Àngel

Anònim ha dit...

Fa temps que no mire el teu blog (ho sé, error fatal).

Si et quedes per Copenhague porta't roba, que a Banyeres fa frescor però per allà deu correr una "ventolaina que ni te cuento"...