02 de novembre 2007

Coses del destí

Si fa apenes dos posts que recordava les amistats fetes a Nàpols i que ara estan lluny, ara en torne a parlar d'elles, perquè, coses del destí, a l'endemà d'escriure aquelles ratlles em vaig trobar un company d'estudis de l'any passat; A classe, ací a València. I, qui ens ho anava a dir, ara és el meu nou company de pis. Resulta que fa una setmana que està per ací buscant casa. I jo, el dia que me'l vaig trobar, cercava company. Tot i ser de Saragossa, l'any anterior a Itàlia havia estudiat a Salamanca i els dos primers de la carrera a la facultat d'Altea. Ara torna de nou a terres valencianes amb una beca Séneca (movilitat dins l'estat espanyol), i a més, a ma casa. Vaja coincidència!

Ah, per cert, que ja hem entrat a novembre i es nota. Ahir ja ens vam col·locar la jaqueta... com diu la dita; A primers de novembre, el teu foc ja el pots encendre.