10 de setembre 2007

La ràdio de Júlia


Algún dia els meus nets em preguntaran com em vaig afeccionar jo a la ràdio (i si no m'ho pregunten els ho diré igual, que per a això estan els iaios!). I jo els contaré que va ser de la mà de Julia Otero. D'això fa ja quasi una dècada, quan ella treballava en les vesprades de Onda Cero i era líder d'audiència. Poc després, l'any 99 la Telefònica compra l'emissora i acomiaden la presentadora sense motius. Jo recorde com esperava la seua tornada sense ser conscient d'aquell fet.
Des del principi la manera de treballar de la Julia Otero m'ha agradat molt ( I físicament també, tot i que és prou majoreta que jo). Després la vaig seguir esporàdicament a La Columna, de TV3 i Las Cerezas a la Primera.
La tia sap trasmetre confiança, usa una picardia periodística carregada de sensualitat i un llenguatge molt directe i clar siga en castellà o en català. Ara ha tornat de nou a la cadena de ràdio on jo la vaig començar a escoltar, i a la mateixa hora, totes les vesprades. L'estic sentint i em sembla, de moment, un poc paraeta. Supose que a mesura que pille confiança anirà soltant-se...

1 comentari:

DE TOT UN POQUET ha dit...

I si afegim que és gallega... amb el domini del català que té... ja crec que és quasi perfecta.