04 de setembre 2007

Palíndroms

Algú no sap què és un palíndrom?? Va, li ho expliquem tot seguit; és una frase que es llig igual d’esquerra a dreta o viceversa. Buscant-ne algún en català he trobat aquesta pàgina d’un friki dels palíndroms on llegim A Itàlia mai la tia, Té tara: baratet! o Un avi salta l'atlas, i va nu.

I açò em ve com excusa per passar-vos un genial palíndrom que m’ha dit l’amic Emilio Oltra (Ollerut en l’exili, al qui per cert li va prou bé). Dedicat als que comencen hui el curs laboral i als qui com jo volen trobar un treball i no ho han aconseguit;

DABALE ANAL PAZ A ZAPLANA EL ABAD

(I que conste que no pensem en ningú. La foto?? Pura casualitat!).

2 comentaris:

DE TOT UN POQUET ha dit...

Eixe me l'apunte per tal de canviar d'exemples quan explique açò als meus alumnes. I felicitats al pensador del palíndrom...

Anònim ha dit...

Xè tu, eixe és moooolt bo, jo tb me l'apunte, i tant. jeje

encara m'estic rient.

salutacions d'un banyerut q encara està d'examens a València.