20 de març 2008

Hem sobreviscut a les falles!

Vinc de deixar a l’estació del Nord dos amics tarragonins que han vingut uns dies a vore què és això de les falles. En el regional de les 17 h. se n’ha anat la bona companyia d’aquestes festes. Han sigut les meues primeres falles ‘senceres’ a la ciutat i he gaudit com un xiquet xicotet. Hem estat a tot hora (a casa o per ahi) ben acompanyats d’amics i amigues i mai ha faltat el bon humor.

Unes falles de molts accents (no només apitxat), amb moltes músiques (no només ‘Valencia’) i moltes anècdotes.

I jo content i pagat de tindre convidats a casa, i de vore’ls disfrutar com jo de la mascletà, de la música i de les bajoques farcides.

M’enrotllaria molt més, però m’esperen per anar a Torreblanca a vore la pació. Després de pecar estes falles toca la penitència…

I·lustra el post una instantània de l'Oriol d'una comissió fallera passant per davant la falla del Terra, a Benimaclet.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

L'any vinent mos toca fer de fallera! Una abraçada:)
Joan

DE TOT UN POQUET ha dit...

I jo vore-ho!!!!
Escolta: pot haver trobada de blocaires el cap de setmana del 29-30 de març a les Cases d'Alcanar. Parla-ho amb Toni.

Oriol Nicolau i Tell ha dit...

Quins grans dies! Visca les falleres, i vixca valència!! jeje

Una abraçada!